Jaká společnost mi zboží doručí?

Pro doručení Vámi objednaného zboží využíváme služeb přepravních společností TopTrans a PPL. O tom, jaká společnost zboží doručí budete informování v informačním emailu den před expedicí zboží.  

Jak budu o doručení informován?

Po provedení objednávky Vás bude telefonicky kontaktovat pracovník eshopu, který má na starosti agendu vyřizování objednávek. Bude Vás informovat ohledně dostupnosti a data doručení Vámi objednaného zboží.

Den před expedicí zboží ze skladu Vám bude zaslán email s podrobnými informacemi o zásilce, zejména s číslem přepravy.

Hodinu před doručením zboží Vám bude volat řidič přepravní společnosti, aby Vás informoval o přesném času doručení zásilky.

Mohu upravit čas nebo místo doručení zboží?

Je možné se domluvit na určitém datu dodání zboží. Pokud máte speciální požadavek ohledně data doručení zboží, zadejte jej do poznámky přímo při objednávání Vámi vybraného zboží.

Pokud je Vaše zboží již na cestě, je možné se domluvit na podrobnostech ohledně doručení přímo s přepravní společností a to zavoláním na infolinku PPL  840 775 775 nebo TopTrans (číslo na Vaše depo je uvedeno vždy v linku o přepravě).

Jak dopravím kamna z auta přepravní společnosti do domu?

V případě vyšší váhy doručovaného zboží bude auto přepravní společnosti vybaveno hydraulickým čelem, pomocí kterého bude zboží vyloženo z nákladního automobilu. Řidič pak zboží naložené na vozík pomůže odvést do domu. Řidič přepravní firmy Vám pak pomůže zboží přesunout za první zamykatelné dveře Vašeho domu za předpokladu, že v dané trajektorii nejsou schody nebo jiné překážky (nezpevněný povrch).

Jak mám kamna zkontrolovat při doručení?

Při přebírání zboží je nutné postupovat podle článku Postup při přebírání zboží od přepravce.

V případě jakýchkoliv dotazů volejte, rádi Vám pomůžeme.