POSTUP PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY OD PŘEPRAVCE PPL

 Při přebírání zásilky od přepravní společnosti PPL je nezbytně NUTNÉ zkontrolovat obal zásilky. Pokud je obal poškozen jedná se o zjevnou vadu! Zboží prosím nepřebírejte, zaneste poznámku do přepravního listu a nechte řidiče, aby jej odvezl zpět do skladu.

Pokud je obal zboží v pořádku a nejsou na něm viditelné vady, pak můžete zboží převzít a zaplatit řidiči dobírkovou částku.

Většina kamen a krbových vložek, nebo sporáků na tuhá paliva jsou baleny v dřevěném latění a na dřevěné paletě. Samotný produkt je pod latěním zakryt igelitem. Bez porušení latění lze bez problémů zkontrolovat například sklo a vnitřek topeniště.

Neprodleně po převzetí zásilky zboží rozbalte a opět zkontrolujte. Pokud objevíte poškození zásilky, postupujte prosím následujícím způsobem:

 

1. Nafoťte poškození

2. Vyplňte reklamační formulář a nahrajte fotografie na stránkách PPL

3. Podejte nám zprávu o reklamaci na email - obchod@eshop-simecek.cz. Nejlépe i s fotkami poškození. My také uplatníme reklamační nárok na PPL.

Z naší zkušenosti plyne, že čím dříve je reklamace na PPL uplatněna, tím větší je pravděpodobnost jejího plného uznání (nejpozději do 3 pracovních dnů).  Proto prosím zboží pečlivě zkontrolujte a jednejte neprodleně, děkujeme.

 

Důležitá čísla:

PPL infolinka           225 331 600

Eshop Šimeček       775 650 040 Vojtěch Kunc

Email:                        obchod@eshop-simecek.cz

 

POSTUP PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY OD PŘEPRAVCE TopTrans

 

Při přebírání zásilky od přepravní společnosti PPL je nezbytně NUTNÉ zkontrolovat obal zásilky. Pokud je obal poškozen jedná se o zjevnou vadu! Zboží prosím nepřebírejte, zaneste poznámku do přepravního listu „POŠKOZENO“ a nechte řidiče, aby jej odvezl zpět do skladu.

Pokud je obal zboží v pořádku a nejsou na něm viditelné vady, musíte toto zanést do přepravního listu. Následně je nutno zboží před řidičem rozbalit a zkontrolovat, zdali zboží nevykazuje skrytou vadu.

 

Řidič má povinnost být při rozbalování přítomen. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

 

Pakliže je zboží převzato bez závad a výhrad, není možno následně uplatnit reklamaci přepravy.

Většina kamen a krbových vložek, nebo sporáků na tuhá paliva jsou baleny v dřevěném latění a na dřevěné paletě. Samotný produkt je pod latěním zakryt igelitem. Bez porušení latění lze bez problémů zkontrolovat například sklo a vnitřek topeniště.

 

1. Nafoťte poškození

2. Vyplňte reklamační formulář na stránkách TopTrans

3. Podejte nám zprávu o reklamaci na email - obchod@eshop-simecek.cz. Nejlépe i s fotkami poškození. My také uplatníme reklamační nárok na TopTrans.

 

Důležitá čísla:

Eshop Šimeček      775 650 040 Vojtěch Kunc

Email:                      obchod@eshop-simecek.cz

CHYBĚJÍCÍ FAKTURA

Pokud u zásilky není přibalena faktura, pak jste pravděpodobně platili dobírkou a v dané době převzetí ještě nemáme peníze fyzicky na účtu. Všechny faktury doposíláme elektronicky na zadané emailové adresy s datem, kdy byla připsána hodnota faktury na náš účet.

 

ŠAMOTY

Většina krbových kamen a krbových vložek mají šamotovou výstelku topeniště. U kamen THORMA je horní deflektor balen v igelitu. Před prvním použitím igelit NESUNDÁVEJTE, ale nechte jej vypálit. Deflektor je vyroben z vermikulitu a po výrobě, kdy kamna stojí na skladech, by deflektor mohl nabrat vlhkost a drolit se.